Ще я карам по същество. В продължение на няколко месеца мистериозно започнах да качвам килограми и да се заформям като кръгче. Но как? Защо? Поглеждайки назад към студентските ми години, когато се прехранвах главно с дюнери, китайска храна и други нездравословни храни, не съм имала такава екстремна промяна в теглото си...

Силно притеснена се записах в най-близкия фитнес, тренирах по 4 пъти седмично с инструктор, следвах индивидуален хранителен режим, а и отделно гледах да изминавам пеша по 7-8 км на ден. Резултатът: килограмите продължаваха да се трупат.

Едва наскоро осъзнах каква всъщност е причината за това мое мистериозно напълняване.
КАФЕТО. И то не от истинското, а от онези заместителите.

В желанието си да успокоя ускорения си сърдечен ритъм и раздразнения стомах след сутрешното кафе, потърсих алтернатива. И я открих в лицето на този био зърнен заместител на кафе с ръж, малц, ечемик и цикория на Mount Hagen.

Плацебо ефектът беше налице, а вкусът на напитката не беше никак лош. И така, щастлива от живота, слагах по 1-2 супени лъжици в чашата си, като дневната ми доза кафе беше средно по 3 пълни чаши.

По едно време имаше недостиг на наличност в сайта на Зоя, откъдето си поръчвах въпросното кафе, като е важно да отбележа, че точно тогава бях започнала да ходя на фитнес. В продължение на този един месец без кафе, започнах да забелязвам как влизам във форма, а кантарът гордо отразяваше моя успех в борбата с мистериозните килограми.

Ииииии БУМ, до момента, в който си поръчах отново зърнената напитка и килограмите се завърнаха. Дрехите ми започнаха да ми отесняват, а аз все повече и повече се отчайвах. Сутринта ми започваше с една конска доза от това прокълнато "кафе" и опити за разплитане на тази килограмна мистерия. Хахахаха, иронията.

Макар и късно, се усетих. Точно преди да се презаредя с нова наличност от напитката, нещо в мен щракна. Събрах 1+1, после 2+2, та чак до 12кг+кафе. Веднага спрях да пия кафето и БАМ. Отново имаше резултат от тренировките и диетата ми. ШОК И УЖАС.

Не знам защо и как. Хранителните стойности, отбелязани в сайта на Зоя са следните за цялата опаковка от 100 гр.:

  • Енергийна стойност – 1423 kJ / 337 kcal; 
  • Мазнини – 0.2 гр, 
  • от които наситени – 0.1 гр; 
  • Въглехидрати – 72 гр, 
  • от които захари – 20 гр; 
  • Белтъчини – 3.8 гр; 
  • Сол – 0.2 гр.

Не съм специалист и не знам дали реално напитката е по-висококалорична отколкото трябва, но е факт, че именно тя успя да покачи теглото ми, както никой друг бургер или шоколад.

В момента се радвам на положителни резултати от липсата на този кафеен заместител, като се надявам скоро да си възвърна добрата форма, която имах преди да започна да пия това прокълнато "кафе".

Много жалко... наистина обичах вкуса на този зърнен заместител на кафе, но искам да мога да си влезна в любимите дънки и да не приличам на кръгче. Хахахаха.

Това е моята история с MOUNT HAGEN land kaffee. Силно се надявам тези последствия да не са масови, а аз да съм една от малкото, които са получили този страничен ефект от зърнената напитка.

*   *   *


Благодаря, че четете моя блог!
Бъдете живи и здрави!
-Т.

SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Толкова съм ОМГ в момента ... :D Не ми е хрумвало досега да си замествам кафето с нещо, но въпреки това ти благодаря много, че сподели! Със сигурност не си пълняла от калориите на това нещо, 1-2 с.л. са едва няколко грама, но вероятно някоя от съставките е предразполагала към задържане на вода (12 кг вода обаче не е реалистично :D) и други неща.

    Благодаря ти още веднъж, че сподели, а аз определено ще запомня да не купувам такива измишльотини, които само ще засилят нервите свързани с любимото ми “хоби“, а именно да съм на някакъв хранителен режим който да ми помогне да отслабна :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. То реално и инката е от цикория, но не съм чувала хора да се оплакват от такова напълняване. :/ Не плюя продукта, харесвам го много като вкус, ама то... не ми се беше случвало такова нещо. :д Дано да съм някакво изключение и да не става така на други хора, че хич не е хава. :д Но да, добре е да се има едно наум.

      Изтриване

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS