МОЯТ НОВ Leuchtturm1917 БУЛЕТ ЖУРНАЛ (My new Leuchtturm1917 bullet journal)

in , by Bludger Queen, понеделник, декември 10, 2018
Както неотдавна ви споделих във фейсбук страничката на блога, тефтерите Leuchtturm1917 с точково разграфяване, но и не само, вече са достъпни в цялата си прелест и цветова гама на българския пазар!


Сайтът е Penshop.bg, от който често поръчвам консумативите за писалките си. Този тефтер ми струваше 32,90лв. За сравнение, предишните тефтери ми струваха около 45лв за един брой от Амазон.

За ваше улеснение прилагам линк към всички тефтери Leuchtturm1917 в сайта Penshop.bg.


Досега поръчвах тефтерите си през Амазон, а за да ми излезе доставката само 2лв, вместо грандиозните 9-10 паунда, използвах преносвачите Габиели. Бях приятно изненадана да видя, че сайтът от който се снабдявам с мастило, пълнители и конвертери за писалки, вече предлага и любимите ми тефтери. И ТО С ТОЧКОВО РАЗГРАФЯВАНЕ!!!


Leuchtturm1917 в цвят Navy синьо е четвъртият тефтер на тази марка в моята колекция. Размерът отново е A5. Все още не мога да преценя дали ми е по-удобно да пиша в A5 или A6. Засега се придържам към първия вариант.

Ето по-подробно за самия тефтер, който е със стандартни характерискити за марката:
  • А5 (14,5 см. на 21 см.)​ размер на страниците;
  • Индексна страница (таблица със съдържание);
  • С твърди корици и заоблени крайща;
  • 249 бр. номерирани страници;
  • 8 перфорирани страници, които могат да бъдат откъснати;
  • 2 бр. ленти за отбелязване на страницата;
  • Вътрешен джоб;
  • Вътрешен шев, позволяващ максимално разгъване;
  • Еластична лента за затваряне на тефтера;


Винаги съм искала да имам тефтер с моето име като релефен печат на него. Penshop.bg предлагат това като безплатна опция, като печатът може да е в бял, сребрист, златист и розово-златист цвят. 
В техния сайт е посочена следната информация за въпросното релефно отпечатване: 
  • Печатаемо поле 110x185 мм. 
  • Възможност за персонализиране с релефен печат до 23 символа на ред (включително интервалите). 
  • Междуредие - стандарт 15мм. 
  • Максимален текс (69 символа) до 3 реда.

********

Надявам се да съм била полезна на тези от вас, които търсят под дърво и камък тези тефтери на българския пазар. Сайтът е проверен, неведнъж съм поръчвала от тях, много са отзивчиви и винаги ще ви отговорят адекватно, ако възникнат някакви въпроси относно продукт или поръчка. Аз определено ще поръчам и петия си тефтер от тях.

Благодаря, че четете моя блог!
Бъдете живи и здрави!
-Т.
SHARE 0 comments

Add your comment

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS