Ревю на кожен часовник FOSSIL Idealist

in , , by Bludger Queen, четвъртък, декември 20, 2018
Този часовник е първата вещ на марката FOSSIL, която притежавам. Пълното му име е FOSSIL Idealist Three-Hand Sand Leather (код: ES4196). Подарък ми е от мама. Като по стара FashionDays-ова традиция, този артикул също беше "проблемен". Дойде безобразно опакован. С колежка направихме обща поръчка от сайта. За нея палто, а за мен часовник. Познайте как получих часовника си - с магия! При отварянето на големия кашон, търсих поръчания от мен артикул, но от него нямаше и следа. Колежката си взе палтото, тръгна да го мери и ХОП - изненада! Часовникът изпада някъде от ръкава на палтото, явно старателно скрит, за да се изненадам приятно. ХА!

(източник)
Забравих да снимам кутийката на часовника, но за визуална презентация, намерих същата форма онлайн, макар и с различна шарка. Часовникът дойде в такава кутийка, да. Но опаковката му беше САМО тя, и то без никакви защитни лепенки или фолио, което да държи кутийката затворена. След изпадането, тя се отвори и часовникът ми се озова на земята. Сърцето ме заболя. Тази кутийка няма плътно затваряне. Ако я обърна с надолу главата, съдържанието вътре ще избута капачето и всичко ще излезе навън. Не може да ме убедят, че това е продукт с приличен търговски вид. АБСУРДНО Е. Да не говорим, че самата кутийка беше като използвана, с мръсни ръбчета, сякаш някой я е ползвал, а аз съм си я купила като вещ втора ръка. Не ми стана никак приятно.

Вторият удар получих, след като видях циферблата. Горе вляво, между 9 и 10 часа има една кръгла дупчица, поместена между ръба на стъклото и металната рамка. Първоначално го помислих за ударено, а по-късно теорията ми беше, че е дефект, тъй като е твърде симетрично изваяна дупчицата, за да е от удар. В крайна сметка просто приех, че явно е някакъв механизъм за по-лесно отваряне на стъклото. Иначе ме дразни и до ден днешен този малък детайл. Виждам си го само аз, но то това стига да ми развали кефа от носенето. Опитвам се да го игнорирам.


Не съм голям фен на големите часовници. На снимката не може да се види адекватно, но китката ми е доста тънка и малка. 36х36мм е размерът на основата. Досега не бях носила такъв, но ми хареса нестандартната форма.

Каишката е от естествена кожа. Мои познати ми обясниха, че точно това е причината лесно да променя вида си. Каишката още в същия ден промени своя цвят. Една капка вода да падне на нея и се оцветява в кафяво. Всеки допир със самата кожа, влияе на цвета й.

При първото слагане на китката ми, тя се нагъна по начин, който напука кожата. С всяко следващо носене, тези гънки се задълбочават и увеличават. В момента каишката има много интересен цвят, ако трябва да бъда честна. С времето потъмня, стана на петна, и повече клони към тъмно бежово/светло кафяво. Но е приятен ефекта - тип "винтидж". Просто не бях с тази първоначална нагласа. Не съм носила часовник с подобна каишка, та затова ми направи такова силно впечатление.

***

В заключение - часовникът е ОК, но FashionDays не са. Следващите ми FOSSIL покупки определено няма да са от тях. Часовникът и портмонето (за което писах ТУК) са може би и последните ми покупки от този сайт. Разочарованията станаха наистина твърде много. Не знам как ще си възвърнат доброто си име в моите очи. Но, човек никога не може да знае със сигурност. Надявам се някой ден да бъда приятно изненадана и те да си научат урока. Толкова ли много искам да направя поръчка от сайта им, която да пристигне благополучно, без дефекти, без проблеми и забавяне с доставката, и други неща, които са си по реда... явно да.


Благодаря, че четете моя блог!
Бъдете живи и здрави!
-Т.
SHARE 0 comments

Add your comment

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS