Винаги съм си мечтала да имам вана вкъщи. Щастливка съм, че вече имаме такава в къщата на нашите в Чирпан. Когато се връщам в родния град, не винаги имам време за глезотийки, тъй като гледам да прекарам всяка свободна минута с близките си. За моя радост, сега покрай празниците успях да намеря малко време и за себе си.

Натъкнах се на тази бомбичка за вана Les Délices съвсем случайно. На касите в Douglas (и по-точно този в мол Марково тепе, Пловдив) една кошничка беше пълна с такива малки опаковкиq а щом видях че е с аромат на малинов макарон, нямаше как да не пробвам. Цената беше 1,99лв. Нямах кой знае какви очаквания, честно казано. Този продукт не прави пяна, а само ароматизира и оцветява водата. Но какво ухание има само! След като си взех вана, цял ден усещах по кожата си аромат на малинови макарончета. Интересното е, че не усещах кожата си суха и опъната, както по принцип ми се случва след баня. Хидратацията е нещо, към което се стремя, тъй като кожата ми е вечно "жадна" и доста лесно се изсушава. След ваната обаче, не бързах да се намажа с лосион за тяло. Даже реших да тествам и да пропусна тази стъпка като цяло. Не казвам, че бомбичката е хидратирала кожата ми, но определено не чувствах дискомфорт и не изпитвах спешна нужда да се окъпя в крем. За мен това си е огромен плюс. Не мисля, че бомбичката има някакви подхранващи качества за кожата, а и не намерих някакво описателно представяне на продукта в сайта на Дъглас какъв точно е ефектът ѝ. На самата опаковка пишеше следното:

DOUGLAS Les Délices FIZZER PEBBLE BATH raspberry macaroon

Състав: Sodium bicarbonate, citric acid, monosodium citrate, sucrose, maltodextrin, peg-150, parfum, benzyl benzoate, talc, hydrated silica, CI 77891, CI 14700, CI 17200;

********

Определено останах доволна от бомбичката за вана Les Délices на Douglas. В интернет видях, че има други продукти за баня от тази серия, та сигурно ще намина отново да проверя дали имат налични по магазините. Ароматът на малинов макарон се запечата в съзнанието ми и скоро няма да го забравя със сигурност.

Дори и да нямате вана вкъщи, ако ви представлява интерес, може да хвърлите око на другите продукти с този аромат. Мен наистина успя да ме плени.


Благодаря, че четете моя блог!
Бъдете живи и здрави!
-Т.

SHARE 0 comments

Add your comment

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS