Декември 2018 в моя булет журнал (Bullet journal December pages)

in , by Bludger Queen, неделя, декември 09, 2018
Честит късен Блогмас! Без излишни увъртания, започвам направо с това как изглеждат моите декемврийски страници в новия ми булет журнал.


Месечното разпределение не се е променило особено. Използвам тази система през последните няколко месеца. Лесна е за разчертаване, както и за следене на задачите. Декоративното тиксо и стикер са от Алиекспрес.


Информационното табло играе ролята на коркова/бяла дъска, на която отбелязвам и следя какво съм поръчала онлайн, колко пари съм изхарчила за месеца, както и други неща, които искам да имам написани на удобно място.


Тъй като не ми харесва особено преводното значение на Brain dump, а именно Мозъчен отпадък, реши да кръстя тези страници "Мозайка от мисли". Тук е мястото за различни цитати, имена на книги, които искам да проуча, размисли и страсти, плюс още сто неща, които нямат място в Информационната дъска, но искам да запомня или да се върна към тях на по-късен етап.


Отново отсъства седмичното разпределение. Визуално много ми допада да видя задачите си за седмицата, без да има празно пространство, както се получава, когато предварително си оставя място за всеки ден. Вписвам задачите си ден за ден, а като ми се наложи да си отбележа нещо за седмицата, просто лепвам лепяща бележка някъде по страницата.

********

Не бойте се, няма да прескоча Май, Юни, Юли, Август, Септември, Октомври ииии Ноември (Лелеее, как така са минали 7 месеца?! В главата ми са само 2!). Блогмас ще ви носи по един пост всеки ден, като не е задължително те да са за тефтера ми. Ще гледам да разнообразя тематиката с малко козметика, която напоследък ме вълнува, колекцията ми от писалки, няколко бързи рецепти за мързеливи дни, списъкът ми със сайтове за пазаруване и много други неща. Следете това местенце, защото обмислям скоро да направя giveaway за вас, мои читатели!

Благодаря, че четете моя блог!
Бъдете живи и здрави!
-Т.

SHARE 0 comments

Add your comment

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS