Ноември 2018 в моя булет журнал (Bullet journal November pages)

in , by Bludger Queen, петък, декември 21, 2018
Декември е Ноември! Хахаха! Това всъщност е първият месец, който вписах в новия ми Bullet journal. Декември е със същия облик, та ако сте го пропуснали, може да го видите ТУК.

На тези страници си записвах какво съм поръчала през интернет, с кой куриер се очакват да пристигнат, колко пари струват и т.н. Закрила съм ги, тъй като почти всички неща са коледни подаръци, които не трябва да бъдат виждани от определени хора.

Мястото за всичко - тук съм записала две книги, които искам да проуча. А най-горе ми е схемата за решаване на кубче рубик 2х2.

Седмичното разпределение си стои същото. Ще се придържам към този формат, тъй като ми е най-удобен за момента. Като цяло, през месец Ноември няма някакви новости, свързани с разпределенията. Единствената разлика е в декоративното тиксо и стикерите, които са ми от Aliexpress. Такива украси са много удобни, когато не ми се занимава да чертая и рисувам, но искам да имам хубави и ефектни страници.

********

Надявам се с този пост да съм ви дала вдъхновение за организиране на вашето ежедневие.

Благодаря, че четете моя блог!
Бъдете живи и здрави!
-Т.
SHARE 0 comments

Add your comment

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS