Гел за мигли REALASH

in , by Bludger Queen, вторник, юли 14, 2015


ОХ, тези мигли.

Хаха, нека започна с това, че имам един love/hate relationship с моите мигли.
Едно време бяха доста дълги и естествено извити, но по време на пубертета си бях наумила, че са ТВЪРДЕ дълги ииии... си ги подстригвах 1-2 пъти... PLS DON'T JUDGE ME, I WAS YOUNG AND STUPID!

Не е сякаш да не си ги харесвах, просто когато падаха, се забиваха в окото ми като бръснач и заради дължината си ми раздразваха очите допълнително.

Сега в момента са нормално дълги и все още естествено извити, но в крайчеца са малко късички (поне по мое лично усмотрение), но като цяло не са това, което бяха едно време, независимо колко са си пораснали отново. Не е нещо фрапиращо като цяло, даже за някои хора миглите ми са доста дълги, но тъй като аз самата си знам историята, ме дразни изключително много.

Чудя къде ми е бил умът едно време, но сега ми се предостави възможност да си възвърна "старата слава" на дългите мигли, така да се каже, чрез гела на Realash.

Ето информация за самия продукт:

Функции: Стимулира растежа на миглите и ги прави по-гъсти и по-здрави, без да причинява дразнене или каквито и да било странични ефекти.


Състав: Алое, D-Пантенол, Колаген, Колаген + Еластин, Хидролизиран протеин, Хиалуронова киселина, екстракт от манго, екстракт от цвят на горчив портокал, екстракт от палма Сабал, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, екстракт от нар, екстракт от папая, екстракт от невен, екстракт от хвощ, лен и блатен аир, Биотинил трипептид-1;


Други: Одобрен от FDA, не предизвиква дразнене или алергии, количеството продукт стига за 4-5 месеца употреба;


Начин на употреба: Нанася се като очна линия, на добре почистено от грим лице, най-добре вечер.


Моите очаквания: Очите ми са доста чувствителни, а и нося контактни лещи, така че се надявам да нямам проблеми с употребата на продукта, но от Realash обещават че този гел е подходящ за такъв тип хора като мен и няма да имам проблеми.
Най-вече очаквам да се намали падането на миглите ми, тъй като точно това може би е най-големият ми проблем с тях. Чувала съм добри отзиви конкретно по този проблем и се надявам и при мен да е така. Също така усещам, че миглите ми се нуждаят от допълнително подхранване.

Ще ви държа в течение след 1 месец употреба какви промени/подобрения се усещат. Стискайте ми палци!

* Продуктът ми е изпратен от PR, но мненията са лично мои и не са повлияни по никакъв начин.
SHARE 0 comments

Add your comment

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS