AND THE WINNER IS...

in , by Bludger Queen, вторник, декември 23, 2014
ПОБЕДИТЕЛЯТ В МОЯ ПЪРВИ GIVEAWAY Е...

НЕГОВОТО ИМЕ Е...


TA-LLU-LAH ROSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Тъй де, Розалия Григорова! 
ЙЕЕЕЙ!

Да й е честито!

Чакам да се свърже с мен в следващите 2 дни, като ако не го направи, ще трябва да изтегля нов победител.


Беше ми изключително приятно и забавно, та възнамерявам в най-скоро време да направя нова игра. 
Благодаря на всички включили се! 

*   *   *
-Т.

SHARE 5 comments

Add your comment

  1. има грешка, трябваше аз да съм : (
    този път ще го преглътна, но се надявам да не се повтаря :D
    честитооо

    ОтговорИзтриване
  2. Юпиииии, Коледното чудо се случи при мен ^^
    Благодаря ти много, след малко ще ти пиша на лично да се разберем :)
    И весели празници на всички човечета! :)

    ОтговорИзтриване

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS