BULLET JOURNAL SETUP - APRIL 2018

in , by Bludger Queen, петък, април 13, 2018
Както вече сте забелязали, темата за месец Април в Булет журнала ми е хартиени самолетчета!



BULLET JOURNAL - месец Април

Досега не съм се придържала към една и съща тема в рамките на конкретен месец. Но идеята определено ми харесва и се радвам, че успях да я осъществя този месец. Какво имам предвид под тема в Bullet journal-а? Това е детайл, украса, акцент, който присъства в една или друга форма при всички страници за определен месец. В конкретния случай, за месец Април съм заложила на хартиени самолетчета. Рисуват се много лесно, а и са много сладки!

Иначе какво ново?

Месечно разпределение

Продължава да следва вертикалния календар от предишните месеци, вместо да е разчертан в кутийки.

Дневник



Тук промяната е видима. Вместо свободно поле за писане, заложих на предварително разчертан календар. По този начин се опитвам да съм по-постоянна във воденето на дневник. Вярно, мястото не е много, но е предостатъчно, за да впиша най-същественото от деня.

Място за драскане (Scribbles)



Реших тук да си поиграя с очертанията на мястото за драскане. Вместо обичайното небрежно ограждане на двете страници, реших да подхвана линията и да начертая 2 листа. Уж не е нищо особено, но според мен хваща окото.

Месечна организация



На тези страници има леко преструктуриране на мястото за отделните категории, в сравнение с миналия месец (Каква е разликата, може да видите в поста за Булет журнала ми за месец Март). Всичко друго продължава да си е същото.

Тракер на дейностите



Формата за следене на месечните дейности е със същата семпла структура. А самолетчетата следват месечната тема и успешно красят двете страници, без да е твърде кичозно.

Седмично разпределение



Реших да експериментирам с различни седмични разпределения в априлските страници на моя Bullet journal. Разбрах, че любимото ми разчертаване на дните (горната снимка), не е подходящо за всяка седмица. Затова сметнах за логично да не се ограничавам, а да измислям нови начини, чрез които да организирам дните си.


Така се родиха тези 2 страници, с които съм особено горда. Седмицата е разделена на 2 графи - за събития (events) и задачи (tasks). Така много по-лесно се вижда какво имам планирано за всеки ден. Отделила съм място за отбелязване на задачи за следващата седмица, както и идеи за седмичното меню. А междувременно полетът на самолетчетата минава и през седмичното разписание.

-------------------------------------------------------------

Открай време се замислям дали да не започна да правя клипчета, в които стъпка по стъпка да покажа процеса на създаване на разпределенията в моя Булет журнал. Ако идеята ви харесва - драснете по един коментар и споделете какво най-много бихте искали да видите в тези клипове.

Благодаря, че четете моя блог!
- Т.
SHARE 0 comments

Add your comment

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS