TAGLIATELLE WITH PESTO, CHERRY TOMATOES AND CHICKEN FILLET


Днес искам да споделя с вас една изключително лесна и много вкусна рецепта за паста - 
Талиатели с песто, чери домати и пилешко филе.
Аз съм изключително нетърпелива, става ли въпрос за храна. "Бързо, лесно, вкусно." - това ми е мотото в кухнята. Според мен пастата е едно от най-лесните, но и същевременно ефектни ястия. Рецепти има премного, а и има богат избор откъм продукти, които да вкючите в тях. Също така, място за импровизации винаги ще се намери, както беше и в моя случай.
Ето и моята рецепта.


Необходими продукти 
- талиатели (за 2 порции)
- 2 с.л. песто Дженовезе
- 10 чери доматчета
- пилешко филе (2 броя - около 300гр, но месото да е българско, тъй като вносното е доста по-голямо; аз използвах филето на Градус)

Начин на приготвяне
Във вряща подсолена вода изсипете талиателите. Нарежете пилешкото филе на кубчета или на ивици и го сотирайте в керамичен тиган (след като сотирате пилешкото, може да добавите нарязани на половинки чери доматите и да ги оставите да се задушат за няколко минути). Щом станат готови талиателите (при мен за 10 минути; следвайте указанията на пакета), изцедете водата, сложете ги в дълбок съд и добавете пестото, заедно с пилешкото филе. Разбъркайте. Чери доматите прибавете към цялостната смес или ги използвайте като аранжировка. 

Опционално: След като разпределите талиателите в две дълбоки чинии, може да поръсите отгоре с кедрови ядки и/или бадеми, както и няколко листенца босилек за допълнителен цвят.




Приятен апетит!

*   *   *
-Т.

2 коментара