STYLING 101

in , by Bludger Queen, вторник, май 13, 2014
Преди доста време от Ruche бяха пуснали колекция със заглавието '13 Going On 30' и ми беше много интересно да видя за какво иде реч. Пълната статия може да видите ТУК.

(Source)

Общо взето става въпрос за 13 неща от гардероба, които може да се съчетаят по 30 различни начина. Това е изключително полезно, а и дава възможност да носим някои дрехи, които сме позабравили, че притежаваме. 

Аз лично започнах да експериментирам по същия начин, както са представени дрехите в сайта и съм много доволна от крайния резултат. 

Надявам се информацията да бъде полезна и за вас. :)


(Source)

*   *   *
-Т.

SHARE 8 comments

Add your comment

  1. И аз ще пробвам, само да родя, че сега е сложно! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, милата! <3 <3 <3
      Кажи на бебата "Здрасти" от мен! :3

      Изтриване
  2. Много хитра идея, ще пробвам и аз. Впрочем има филм "13 going on 30", много сладурска романтична комедия.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хитра идея, наистина.
      И даа, знам го аз този филм! :D :D

      Изтриване
  3. Ах, че хубаво! Веднъж бях решила да пробвам и аз, но не знам защо се отказах. Сега може да е добър момент и аз да опитам :P

    ОтговорИзтриване

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS